מהו צילום סטטוס לשיניים

כאשר ניגשים לטיפול בשיניים או בלסת, על הרופא המטפל לקבל כמה שיותר נתונים על מצב הפה כיום, על מנת שיוכל לאבחן בעיות שונות ולהציע להן את הפתרון הנדרש. צילומי השיניים השונים הקיימים הם דרכם של הרופאים להשיג מידע זה. לכן, קיימת חשיבות מרובה לרמת הדיוק בה הם מבוצעים ולרמת הירידה לפרטים הנמצאת בהם. צילום סטטוס מבוסס על סדרת צילומים המראים את השן במלוא אורכה, מהשורש החבוי בחניכיים ועד לקצה הגלוי שלה.

מה ייחודו של צילום סטטוס

צילום סטטוס מורכב מסדרת צילומים פריאפיקלים (לרוב, 14 במספר). צילום סטטוס מאפשר לרופא המטפל לקבל תמונה רחבה של חלק גדול משיני המטופל, מהשורשים ועד לקצות השיניים הגלויים (בדומה לכל צילום פריאפקלי יחיד). בדרך זו, מקבל הרופא המטפל מושג רחב יותר על מצבן של שיני המטופל. צילום סטטוס לשיניים כולל תמונות של כל שן מצולמת לפחות משתי זוויות, כך שניתן לבחון מקרוב הימצאותן של תופעות חריגות כחורים, כיסי דלקת וכן הלאה.

מהם שימושיו של צילום סטטוס לשיניים?

כאשר עומדים לרשות הרופא צילומי סטטוס מדויקים, מפורטים ואיכותיים, כמו שרשת אור השן בבלעדיות יודעת לספק ,כל הגורמים העלומים הרבים שקיימים בלעדיו הופכים לידועים ומשמשים בסיס לאבחון הבעיות הקיימות ולקביעת תוכנית הטיפול. גורמים כמו הצורך בטיפול שורש והיקפו של הטיפול הנדרש, הצורך בשיקום ובשחזור וכד', הופכים להיות מוחשיים ונתמכים בנתונים המתקבלים בצילומי סטטוס.

בנוסף לצילומי הסטטוס לשיניים, קיים סוג צילום נוסף, סטטוס מקביליות, אשר מאפשר קבלת נתונים רבים יותר, אף מאלה שמקנה צילום סטטוס רגיל. צילום סטטוס מקביליות כולל צילום נשך ו20 צילומים המתרכזים בכל שן בנפרד. צילום הסטטוס הרגיל (הכולל כאמור סדרת צילומים פריאפיקלים) מתמקד בקבוצות שיניים ואילו צילומי סטטוס מקביליות מתמקדים בכל פעם בשן בודדת אחת, הנמצאת במרכז הצילום. צילום בדרך זו, בנוסף להגדלת מספר הצילומים מ-14 ל-20, מאפשרת לרופא המטפל לקבל תמונה מקיפה, מלאה ומדויקת ביותר לגבי מצב שיני המטופל-המצולם.

מתי ישנו צורך בביצוע צילום סטטוס לשיניים?

מרבית טיפולי השיניים מתייחסים לגורמים שאינם גלויים לעין. בניגוד לחור בכותרת השן למשל, דלקת בשורש השן או שן כלואה עלולות להוות בעיה רצינית, במידה ונסמוך רק על הגלוי לעין. צילומי סטטוס נותנים את המידע והנתונים ומאפשרים לאבחן את הבעיה עוד טרם תוצאותיה מתגלות על פני השטח. זוהי הסיבה לכך כי כדי למקסם את הצלחתם של הטיפולים, מתבצעים צילומי הסטטוס לשיניים לפני תחילתם של הטיפולים בפועל. כאשר אתם פונים אל הרופא, הוא יבדוק את הבעיה עליה אתם מתלוננים ולאחר מכן, יפנה אתכם אל מכון צילום שיבצע את צילום השיניים על פי הוראות הרופא. קבלת תוצאותיו (בין אם באופן פיזי או במייל), תאפשר לרופא המטפל בכם להתוות תוכנית טיפולים מפורטת על בסיס הנתונים, כפי שהם משתקפים בצילום.

צילומי סטטוס במכוני אור השן

רשת אור השן שמה את מטופליה במוקד תשומת הלב שלה ושיקוליה. לכן, כל אחד מסניפי רשת מכוני אור השן מציע למטופלים ולרופאים את כל סוגי צילומי השיניים הנדרשים, כדי להבטיח את קבלתם של מירב הנתונים והמידע המשמשים לצורך קבלת הטיפול הנכון והמתאים. הנתונים (המובאים בדיוק, בפירוט ובאיכות הטובים ביותר), הפרישה הארצית, הציוד המתקדם, כוח האדם המנוסה והמקצועי המפעיל את המכונים וכמובן, גם המחירים הנוחים, הופכים את רשת אור השן לרשת מובילה בתחום צילומי השיניים.

צילום ברשת אור השן מספקת לרופא את המידע הזה, באיכות הגבוה ביותר הקיימת בשוק. אם אתם צריכים לבצע צילום סטטוס לשיניים גשו לאחד מסניפי אור השן הפזורים בארץ. למציאת הסניף הקרוב אליך לחץ ותקבלו את הסל הטוב, המשתלם והבטוח ביותר שאפשר לקבל.

במקצועיות, מסירות ובמחירים ללא תחרות.

 

גלילה לראש העמוד

להלן שעות פעילות המכונים בחול המועד פסח:

חיפה סיטי סנטר – עד 16:00
חיפה גנרד קניון – רגיל
חיפה אודיוטורים – עד 18:00
קרית אתא – עד 17:00
רחובות *3 – חול המועד עד 16:00, ערבי חג ושישי רגיל
ראשון לציון – חול המועד עד 16:00, ערבי חג ושישי רגיל
נס ציונה – חול המועד עד 16:00, ערבי חג ושישי רגיל
רמלה – חול המועד עד 16:00, ערבי חג ושישי רגיל
לוד – חול המועד עד 16:00, ערבי חג ושישי רגיל
נתניה מרכז – חול המועד עד 14:15. ערבי חג ושישי רגיל
נתניה עיר ימים – חול המועד- עד 14:00, ערב חג סגור, שישי רגיל
נתניה קרית השרון – חול המועד בלבד עד 14:00
פרדסיה – חול המועד עד 15:00, שישי רגיל
רמת השרון – חול המעוד עד 16:00, השאר סגור
הרצליה – חול המעוד עד 16:00, השאר סגור
כפר סבא – חול המועד עד 16:00, ערבי חג רגיל
רעננה – חול המועד עד 16:00, ערבי חג רגיל
גבעתיים- חול המועד עד 16:00, ערבי חג רגיל
ר"ג איילון – חול המועד בלבד 11:00-17:00
רמת גן – חול המועד 9:00 – 17:00
שוהם – ערב חג עד 12:00, חול המועד עד 14:00
תל אביב צייטלין – רגיל
תל אביב רמת אביב- רגיל
תל אביב ויצמן – רגיל
ירושלים מלחה – עד 14:00, שישי – רגיל, ערב חג שני סגור
ירושלים מגדל – סגור
ירושלים גאולה – סגור
ירושלים רמות – חול המועד בלבד עד 14:00
ביתר סגור
קרית גת – חול המועד עד 14:00, ערבי חג ושישי רגיל
ערד – חול המועד עד 15:00, ערבי חג ושישי רגיל
באר שבע – חול המועד עד 14:00, ערבי חג ושישי רגיל
נתיבות – סגור
אופקים – חול המועד רגיל
אשקלון -חול המועד עד 14:00, ערבי חג ושישי רגיל
דימונה – חול המועד עד 14:00, שישי רגיל
שדרות – סגור
קרית ספר – סגור
מודיעין – חול המועד עד 14:00
חולון סאדב – רגיל
חולון סוקולוב – חול המועד עד 16:00, השאר רגיל
בת ים – רגיל
חולון וולפסון – חול המועד עד 16:00
אשדוד – חול המועד עד 14:00, שישי וערב חג שני רגיל

דילוג לתוכן